Renovering Av Badrum & Kök - Del 3

 
Måndag idag och det betydde jobb och upp i ottan för min del.
Nu är jag hemma igen och på dagens agenda står att köpa nya bänkskivor samt att måla fjärde varvet på panelen. Bjuder på lite progress bilder från de senaste dagarna ^^
 
Som ni ser går det framåt iallafall :D Köket är färdigmålat på väggar och tak och vi håller som sagt på med panelen nu. Bänkskivorna åkte av igår och det visade sig att vårt kök är ända från -75 så det fyller 40 år i år! Definitivt dags för en liten uppfräschning med andra ord. Som ni ser så var även bänkskivorna i akut behov av förnyelse.. xD
 
Imorgon kommer även mattläggarna och fixar golv och väggar i vårt badrum oxå! Nu jäklar längtar man efter att få ta första badet i vårt alldeles egna badrum kan jag lova! ^^ kram på er!





Anna

Vi har en nästan hel bruk med griffelfärg över, om ni vill ha? =)

Svar: Har för litet kök för sånt tyvärr, men tack ändå :D
Cissi

Diana

Kul att följa utvecklingen! Åh, så det blir badkar? Vad mysigt :)

Svar: Jajjemän det blir det :D Hehe kul du tycker de :)
Cissi

Angela

Här händer det grejer! Hur känns det att bo i huset då? Bra energier? :-)

Svar: Känns bra som fasen :D Ja, bara bra so far :) Fast är segt att vara utan både kök och badrum xD
Cissi

Angela

Men kan ni använda köket ändå? Äta måste man ju ;-)

Svar: haha nä de e typ omöjligt xD vi har bara kokat kaffe, sedan ätit hos min svärfamilj ^^ Längtar tills jag kan laga mat i köket :D
Cissi

Anonym

Vilken tur att ni kan äta hos någon iaf :-)

Svar: Hehe ja, verkligen :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)