Vila I Frid Älskade Farmor

På nyårsaftonsmorgonen fick jag beskedet att min fina farmor Signe gått bort.
Hon somnade stilla in i sitt hem tidigt samma morgon fick jag veta. Jag visste ju att det var dags vilken dag som helst men det känns ändå så ledsamt att hon nu gått bort. Tack och lov hann jag besöka henne för inte så länge sedan. <3
 
Farmor nådde den aktningsvärda åldern av 96 år och kommer vara saknad av oss alla <3 Äntligen har du fått träffa pappa igen.
 
 





victoria

Beklagar :'( stor kram!

Svar: tack <3 :)
Cissi

Mamsen

Så fint skrivet. Hon fick leva ett långt och rikt liv ♥

Svar: Ja de fick hon <3 :)
Cissi

leah

Beklagar! :( <3
men wow vilket liv hon måste levt, 96 hela år

Svar: Ja det har hon verkligen <3 Tack <3!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)