En Ny Biolog Är Född

 
Det har gått några dagar nu sedan jag lämnade skåneland och åkte hem till Norrland igen.
Har ännu inte förstått eller insett att mina studier nu är klara. Det är en konstig känsla, och den tunga stenen som legat över mina axlar de senaste två åren är nu borta.
 
Allting gick bra, faktiskt kunde det inte ha gått så mycket bättre. Victor var där som mitt stöd och trots att opponenten (professor i växtfysiologi) verkligen hade hittat vartenda litet kryphål i mitt arbete så gick det hur bra som helst att besvara hans frågor. Efter en lång överläggning kom de alla ut, min handledare Ola, opponenten Hans-Olov och så min examinator Magnus. Hans-Olov sträckte fram handen, log och sade grattis och det var då jag insåg att jag blivit godkänd :D En sån underbar känsla. Jag fick även mycket mindre kompletteringar än jag trodde jag skulle få, vilka jag ska fixa i helgen nu.
 
Det var lite ledsamt att lämna alla lärarna, jag ska inte ljuga, och en del tårar fälldes. Men som min programansvarige Gunnar sa, så finns det ju distanskurser där man åker ner på studieträffar, och säkerligen kommer jag att ta någon sådan kurs för att bredda mig lite mer i min utbildning. Så vi sa inte hej då, vi sa på återseende. :)
 
Jag lovade både mami och pappa att avsluta mina studier, och nu äntligen kom det avslutet. Jag är säker på att pappa sitter där uppe i himmelen och ler nu. <3
 
 





Diana

Vad skönt att vara klar, grattis!

Svar: Tack så mkt ^.^
Cissi

Jennie Johansson

Åh, vad kul! Grattis :D

Svar: Tack!! :)
Cissi

Anna Autio

Stort grattis till dig! :)

Svar: Tack så mkt ^.^
Cissi

Anonym

Gu vad skönt att vara klar och med examen i hand - ännu ett stort grattis! Kram :-D

Svar: Ja det är underbart :D tack så mycket :D:D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)