Före & Efter - Vårt Nya Badrum!

 
Då kan jag äntligen deklarera att vår badrumsrenovering efter 6 långa veckor äntligen är KLAR :D
Lycka var det att kunna ta första badet i vårt alldeles nya badrum kan jag lova. Nu ska det bara in en badrumsmatta, handduksstången ska upp och lite annat småfix, såsom fönsterbräda, gardiner, avloppssilen osv ^^ Kan säga att jag är sjukt nöjd!
 
Vi valde att flytta både toaletten och golvbrunnen när stambytet gjordes, så nu blev badrummet mycket mer luftigt, med toaletten rakt fram sett från ingången istället. ^^ Nej usch vad nöjda vi är, både jag och sambon. Nu blir det att invänta fakturorna som är kvar bara ^^ Hälften är betalt redan dock, vilket är väldigt skönt!
 
Blir inge mer renovering nu på ett litet tag utan nu ska vi bara bo in oss och njuta av vårt nya kök och badrum :)
Kram på er!





Mamsen

Vilket lyft och gud så snyggt det blev. Ja, nog kan ni vara nöjda med ert nya badrum.
Kram

Svar: Aww tack mami :D <3 kram!
Cissi

Angela

Det där blev ju verkligen jättebra! :-D

Svar: Tack :D Vi är supernöjda :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)