Mammas Busfrön

 
Efter solförmörkelsen åkte jag upp en sväng till finaste mamsen i Kramfors och umgicks lite.
Såklart togs kameran med, för där det finns söta kissar finns det oxå bra fototillfällen. Så lyckades åter igen fånga mammas sötnosar på bild :)) Längtan efter en ny systemkamera är verkligen stor nu, haha.. Men den som väntar på något gott.. ^^
 
Visst ser man verkligen hur sugen Tindra är på kattgodiset, haha xD Så himla söt. Och så kan hon apportera oxå :p Nej, det kommer verkligen bli tillökning hos oss inom sinom tid med katt oxå kan jag lova ^^





Mamsen

Men vilka underbart fina foton du fick på mina kissar! Inte behöver du någon ny kamera. Bilderna är ju helt makalöst fina.
Lilla Gummans ögon är bland de vackraste kattögon jag sett. Färgen är som vattnet i Medelhavet.
Kram

Svar: Hehe ny kamera ska jag ha ändå så jag kan ta ännu bättre bilder ;D Men tack mami <3 Ja det är dem verkligen..:)
Cissi

Diana

Åh så söta! Vilka ögon :)

Svar: Tack :) ja Lilla Gumman har verkligen speciella ögon :)
Cissi

victoria

Jättefina bilder ju! och fina kissar :) ja klart ni ska skaffa katt! radhus så du kanske kan ha den ute också ju..fast jag skulle aldrig släppa ut mina katter.. man vet ju aldrig vad som kan hända

Svar: Tack :) Ja, vi tänker samma.. är massor av katter här i området redan oxå, så lutar åt att vi kommer ha innekatter.. Inte så kul att släppa ut en birma heller, tänk om någon snor den D: Kommer man ju gråta ihjäl sig.. Så får se vad de blir när de väl är dags :) kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)