Som Natt & Dag Med Nya Beslag (I Vårt Kök)

 
Och härmed förklarar jag vår budgetrenovering av köket KLAAAAAAAAAAAAR!
Idag köpte vi nya beslag från XL Bygg Fresks och jag har spenderat den senaste timmen med att skruva upp dessa. Herregud vilken skillnad det gjorde, det var pricken över i:et att få nya handtag! Från de fula gamla sletna furuträhandtagen till de nya fina som jag nyss monterat. Min älskade sambo har även satt upp våra fina Markslöjd lampor i taket (tidigare hallampa på Strengbergsgatan) och dessa blev även dem pricken över i:et :)
 
Nu är det bara badrummet kvar då. Imorgon ska vi få vatten och sedan ska jag städa ur det och då kommer jag fota :D Men kan säga redan nu att det blir sjuuuukt bra :D Kram på er!
 
Ps. Om ni undrar över blommorna i vasken så är det mina kallor som får duscha lite bara ;P





Diana

Vad fint det blev! Att en sådan liten detalj kan göra sådan skillnad!

Svar: Ja det är rätt galet faktiskt :D Tack så mycket ^.^
Cissi

Mamsen

Oj, vad fint ni har gjort! Med lite händighet och likaså liten budget kan man göra mycket.

Svar: Tack mami<3! Ja eller hur :D:D
Cissi

victoria

Superfint! ser mycket lyxigare ut nu ju. Ja visst är det sjukt hur så lite gör så mycket :)

Svar: Tack :D Ja eller hur, blev rätt chockad själv haha :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)