Projekt: Gästtoalett II!

 
Sorry för halvtaskiga bilder, ville bara kika in här och visa lite progress på gästtoan vår :D
Nu är allt målat och klart, förutom golvet, som jag nyss målade ett lager häftgrund på :D Så nu ska de torka, sen blir det ett lager till troligtvis, och därefter golvfärg på de :D
 
Kommer bli sjukt nice detta, och gjort för en väldigt liten peng oxå :) Fortsättning följer... ;)





Mamsen

Det blir ju riktigt snyggt det där. Stor skillnad jämfört med hur det var tidigare.
Duktiga ni ♥

Svar: Tack fina mami! <3
Cissi

victoria

Blir ju jättebra det där, stor skillnad :) vad duktig du är.

Jag ska upp till norr i sommar då kanske man får komma förbi och se hur fint ni bor? :) och du får lite bebismys ;) kram!

Svar: Tack :D som jag skrev på din blogg, ni är så välkomna så :D:D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)