Allhelgona På Gudmundrå Kyrka <3

 
Igår åkte jag och älsklingen upp till mami i Kramfors för att umgås.
Min fina lillasyster var också där, så vi fick en mysig dag och kväll tillsammans allihop. När mörkret föll åkte vi upp till kyrkan och tände ljus på pappas, farmors och farfars grav. Lyste många ljus där denna kväll <3 Tiden flög iväg när vi sedan satt vi vardagsrumsbordet med lite gotta och kaffe, för helt plötsligt var klockan åtta och det blev dags att åka hem.
 
Tack för en underbar dag igår <3
 





victoria

Va fint <3

Svar: Tack :) Ja det var väldigt vackert <3 :)
Cissi

Mamsen

Så fint på graven med alla ljus.
Tack själv för en härlig dag. Kram

Svar: Ja det var så fint <3 Kram :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)