Omtumlande Dag

Idag på jobbet fick jag ett telefonsamtal från mami precis när jag slutat.
Mami berättade att hon fått ett meddelande på facebook från en okänd person. Mamma är ju fosterbarn och har aldrig haft någon kontakt med sina biologiska syskon men det visade sig att denna tjejen på 24 år är hennes brorsbarn, och alltså min och min systers biologiska kusin. Vår nyblivna kusin berättade att hon sökt efter släkt på sin fars sida, och fått namnen på alla syskonen. Hon hittade min mamma på Facebook efter att ha sökt på personregistret och gav det en chans och skrev till henne.
 
Förutom min nyblivna kusin har jag även fått reda på att jag har en moster, och min mamma fick en biologisk syster idag <3 Omtumlande dag som sagt, men så himla roligt att kunna börja lägga familjepussel på mammas sida nu <3





Avoria

Vad roligt för er! Särskilt din mamma kan jag tänka mig :-) Kram

Svar: Ja hon vart väldigt chockad :) Kram :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)