Flowers In October

Nikon D90 + Nikkor AF-S DX 40/2,8G
 
Det blommar i oktober!
Upptäckte av en ren händelse när jag gick ut att en liten styvmorsviol vackert kämpade kvar i oktoberkylan utanför bron. Samma med ett fåtal blommor på vår clematis utanför dörren. Tror aldrig jag har sett en styvmorsviol såhär sent i oktober förut, men några frostnätter till kommer nog att göra att även den vissnar ner inför vintervilan såsom de flesta andra blommor redan gjort.
 
Känns trist att sommaren i år blev så kort, känns inte som att det blev någon riktig värme direkt. Ingen långvarig sådan iallafall. Får hoppas att nästa sommar blir bättre <3





Diana

Fina bilder :) Våra blommor på balkongen lever fortfarande och ute på stan syns blommor här och där, det är verkligen ovanligt sent. Dessutom var det 17 grader här på dagen igår. Men jag klagar förstås inte :P

Svar: Hehe nej man ska inte klaga :) Men nu är vintern snart här, det känns xD Tack ^.^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)