Becca, Bella & Zeke II

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D
 
Sådär, här kommer sista batchen med bilder från min kväll ute på Sälsten tillsammans med Becca, Bella & Zeke :)
Blev lite olika redigeringar på bilderna för att det är skoj att leka i Photoshop ^.^ Var fantastiskt fint att fota bland ljungen i kvällssolen oxå, även fast jag är en nybörjare när det kommer till motljus :) Kommer bli mer sånt i framtiden kan jag lova :D
 
Kom för övrigt nyss hem från jobbet, jobbar morgon imorgon till 15, sedan är jag ledig lördag så då ska jag passa på att fortsätta målningen av trappen här hemma :) Har inte hunnit göra klart översidan riktigt än, hade tänkt måla ikväll men är för trött för det nu efter mitt 9h pass idag. Men imorgon och på lördag så, hehe! :p Har dock fått ont i halsen som fasen ikväll, jag hoppas hoppas hoppas att inte jag också ska bli sjuk, vi har haft så många sjuka på jobbet redan men jag har klarat mig hittils.. Tills nu verkar det som >.< Gjorde en ingefära cocktail nyss dock, så peppar peppar att jag är pigg imorgon. Blir nog ett bad också innan läggdags, ligga och mysa lite i värmen.. :))) Natti alla :D
 





Mamsen

Men vilka kanonbilder! Nakenhundar är inte mina favoriter men denna är ju helt underbart söt.

Hoppas du klarar dig från förkylningen. Men vi går ju mot de tiderna nu när det blir svårt att värja sig mot dem för de små rackarns virusarna finns i mängder omkring oss.

Massa kramar till dig och ge pöjken en också.....

Svar: tack mami <3 Haha ja han är ju det :D Jag klarade mig tyvärr inte :((( Sjuk igår på min lediga dag och sjuk idag :(
Cissi

Victoria

Fina bilder :) åh nej hoppas du kryar på dig fort! Känts som jag börjat bli förkyld igen med ett tag men går upp o ner så hoppas det ger med sig. Spännande att se trappen sen :) kram

Svar: Tack :)))) Ja hoppas jag med, fortfarande förkyld men jag vägrar stanna hemma från jobbet en söndag då det är 100% ob och allt. Så ska kämpa mig igenom denna dagen :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)