Becca, Bella & Zeke

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D + Reflexskärm Silver
 
Woop woop!
Här kommer ännu en bildbomb från Sälsten :D Har ju så många fina bilder, så vill ju visa alla liksom haha :) Hoppas ni inte har något emot det. Redigeringen går tyvärr långsamt men det blir ju lätt så när man jobbar och sliter :p
 
Är iallafall ledig resten av dagen nu och har redan hunnit avverka både jobb och påfyllning av mina ögonbryn hos Noina. Så nu kommer man se hemsk ut i en vecka framöver igen, haha :p Förra gången svällde brynen upp till dubbel storlek dagen efter, så det kommer säkert bli likadant igen även denna gång. Men vill man vara fin får man lida pin, eller hur ;) Efter denna omgången är det inga fler återbesök iallafall, skönt det för denna gången gjorde det ont emellanåt. Var som att bedövningen inte verkade på mig. Skönt man slipper göra om det nu igen iallafall på 1-2 år :D Ha en mysig kväll alla <3
 





Mamsen

Underbara bilder......som vanligt. Du är duktig på fotografering, gumman.
Nu när ögonbrynen sväller behöver du inte vara lika orolig som du var sist. Denna gång vet du att det går tillbaka.
Kramen från mamsen <3

Svar: Tack mami :D <3 Hehe nej precis :D Kram!
Cissi

Leah

Tatuera du dom eller, varför svullnar dom?

Svar: Ja, det heter microscalping, de skär med en "skalpell" och så fyller de strecken med färg typ :p
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)