Zeke The Dog

Nikon D90 + Nikkor AF 50/1,8D
 
Det har varit lite tyst från min sida på bloggfronten, och det beror på att jag har antingen jobbat, eller inte varit så mycket hemma så tyvärr har bildredigeringen blivit väldigt lidande.
Men här kommer äntligen lite bilder på Isabelle och Beccas söta lilla hund Zeke, också dessa bilder från samma fototillfälle som senast, på Sälsten.
 
Zeke var väldigt lydig och duktig när jag skulle fota honom, och lyssnade på mattes kommandon till punkt och pricka :))) Innan jag träffade honom för första gången så har jag alltid generellt ogillat nakenhundar i, men Zeke är, trots sin begränsade behåring, en av de sötaste små hundarna jag någonsin haft chansen att träffa ^^
 
Annars då? Jo jag klev upp halv fyra imorse, för idag hade jag första dagen på Ica tillsammans med vår städerska Kerstin, som ska lära mig städa Ica vilket görs innan butiken öppnar. Jag ska nämligen städa hela veckan nästa vecka, för att Kerstin ska kunna få semester. Enda av mina kollegor som kan städrutinerna är utomlands, och eftersom jag kört en sån städmaskin förut frågade de mig om jag ville ställa upp. Och såklart vill man ju hjälpa till :) Så jag är väldigt trött just nu, men ska försöka hålla mig vaken till iallafall halv åtta, imorgon är det bara på't igen! Ha en mysig kväll alla :)





Diana

Men gud så söt, och vad bra du har fångat honom! Jag tycker alltid så synd om nakenhundar när jag ser dem ute för de verkar alltid så frusna oavsett årstid. Vill bara klä på dem en jacka eller nåt :P

Svar: Aww tack :D Haha ja eller hur :p
Cissi

Mamsen

Men så otroligt fina bilder och den första är ju superläcker.
Gick det bra att stiga upp mitt i natten och köra till jobbet? Bra gjort av dig, gumman.
Kraaaam och tack för en trevlig dag i skogen. Det blev åtta paket med kantareller. Inte illa!

Svar: Hehe tack mami :) Det gick bra men jag var sleten. Haha tack själv :D <3
Cissi

Isabelle Andersson

Ååååhhh min underbara vovve!!! Blir alldeles till mig när jag ser dem. <3

Svar: Hehe vad bra :D så kul att ni tycker om dem :)
Cissi

Anonym

Fina bilder på en jättemysig hund 😀

Svar: Tack :D
Cissi

Rebecca

Gud vad fina bilderna blev på vår lilla gubbe. Tack! :D

Svar: Ingen fara, kul ni tycker om dem <3 :D
Cissi

Jennie Lundmark

Åh, vilken söt en! :)

Kan tänka mig att du är gode sleten på eftermiddagarna då du är upp före fan själv! :( Det är fan en pina att tvinga sig själv till att vara vaken så man är så sabla trött :(

Svar: Nä, lite privatliv måste man ju få ha. Jag känner inte riktigt för att vara som en öppenbok som berättar allt för omvärlden ^^ Jo, vi står helt still när de kommer till renoveringen och vi kommer nog att stå still ett tag till. Blir nog inget förrän fönstrena är bytta och vi sått gräsmatta. En sak i taget ;)

Kan verkligen förstå att bilen är värd mycket för dig! Bra att den blev som ny, nu kanske du slipper att den kärvar här framöver ;) De behöver inte alltid vara en jätte ny bil för att den ändå ska kännas som att den är relativt ny :)

Svar: Tack ^.^ ja haha det har varit jobbiga dagar xD Nej precis, jag är nöjd med min lilla gunnsan jag :) <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)