Min Vackra Mami

Nikon D750 +  Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Redigeringsstreaken fortsätter! :)
Denna gången var det min vackra mamma som fick vara försöksobjekt för mina experiment i Photoshop. Just denna bild togs uppe i Umeå när vi var på besök där (bilder kommer, jag vet jag är segast på jorden men jag har jobbat mycket också).
 
Nu har jag äntligen fått lite ledighet iallafall, 3 dagar för att vara exakt, så har kommit en bit påväg med att måla altanen på baksidan. Imorgon är det tänkt att grundmålningen ska bli färdig, och förhoppningsvis är all målning klar någon gång nästa vecka :)
 
Tänkte förresten visa före- och efterbilden på denna faktiskt, då det är en rätt dramatisk skillnad ^^ Ha en fortsatt trevlig kväll nu allihopa :D
 
Originalfilen i raw vs färdiga resultatet efter bearbetning i Lightroom och Photoshop.
 





Mamsen

Tack o lov att jag ser mänsklig ut. Blev rädd att du lagt upp en av de mängder med foton där jag ser helt korkad ut.
Och visst blev det skillnad. Duktig du är! Kraam.

Svar: Haha skulle ja aldrig göra <3 :D tack <3
Cissi

Diana

Vilken stor skillnad, verkligen jättefint!

Svar: Aww tack :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)