Julfint Utanför Vår Dörr <3

Nikon D750 + NIkkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Snön lyser med sin frånvaro, likaså gör julkänslan.
Men trots avsaknaden av det vackra vita så har jag julpyntat lite utanför dörren. Det känns dock verkligen inte som att julafton är endast fyra dagar bort, och tiden har gått så sjukt fort. Det var ju alldeles nyss första advent, hallå?! Men så har jag ju i stort sett jobbat mig igenom hela december också, så det kan ju ha med saken att göra.
 
Idag har jag iallafall varit ledig, efter en 44h lång arbetsvecka. Stressnivån har varit hög, kundfrekvensen har varit skyhög och postkön har varit milslång. Men idag har jag iallafall fått slappna av lite och vi har hunnit med att handla de sista julklapparna, städat huset och lagat mat. Nu kommer jag inta positionen här framför datorn resten av kvällen med ett glas vin och invänta morgondagen då jag jobbar 11-22:25. Kommer bli jobbigt ja, men det kommer visa sig på lönespecen sen också ;) Ha nu en fin tisdagskväll allihop <3





F

Ta två glas, helt oki ;)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)