Höga Kusten Med Älskling

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Woop Woop!
Nu är man nyss hemkommen från en förvånansvärt lugn stängning på Coop. Så snart väntar sängen, för imorgon är det upp och jobba igen som gäller. Därefter har jag dock resten av helgen fri, vilket ska bli skönt ^^ Har ju jobbat de senaste helgerna så ;p
 
I tisdags hade älsklingen förberett en överraskning, nämligen ett besök på Hornöberget med middag och spapool. Varje gång man är därute kan man inte låta bli att imponeras av den vackra Höga kusten bron, som med sitt långa brospann lyser upp Ångermanälven. Dock blåste det riktigt kallt, så det blev bara att fyra av några snabba bilder innan kylan gjorde att vi satte oss i bilen och åkte hem. En mysig kväll var det dock, som alltid här ute :D
 
Nästa vecka händer det grejer, på onsdag åker vi ner till Jönköping för att träffa våra nyvunna släktingar som jag skrev om tidigare (här). Ska bli så kul att träffa dem!! Kameran följer självklart med :D Nu får ni ha en mysig fortsatt kväll allihop, själv ska jag skalla kudden snart :)





Mamsen

Men så himla gulligt av Mattias! Du har en fin sambo du. Snygg bild du fick på bron och jag håller med om att den är imponerande.
Ha en bra dag på jobbet. Kram

Svar: Hehe aa han e fin han :D tack mamsen, ja eller hur :D kram <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)