Min Minsta Kusin Wilma

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Så har påskhelgen lidit mot sitt slut och jag har avverkat 62h jobb sedan i söndags.
Idag är jag ledig, men vädret är såklart skit ute (som alltid när man väl blir ledig) så vad passar inte bättre då än att redigera lite bilder :D
 
Det här är min minsta kusin Wilma, som jag tog några snabba bilder på i soffan hemma hos min moster innan vi åkte hem. Hon var inte speciellt svårflörtad att få att le direkt, så det blev några riktigt fina bilder trots att jag bara fotade henne i någon minut. Längtar så tills vi kan åka ner och hälsa på vår fina släkt igen <3 :D
 
Förutom redigering så har vi även hunnit med att storhandla på min arbetsplats, samt klippt ner lite blommor ute. Blev inget större ingrepp i trädgården idag dock, snålblåst och regn är inte skoj arbetsväder. Men hoppas på att det klarnar upp tills imorgon så vi kan ta resten då! :) Kram på er, hoppas ni haft en mysig påsk :)
 
 





Mamsen

Lilla gulliga Wilma och du fick till några fina kort på henne. Vi måste planera in en liten resa nu under våren för jag vill gärna träffa dem igen och denna gång under lugnare former, utan media.
Visst är det typiskt att det ska vara dyngväder när man äntligen är ledig. Trädgården funderar jag inte alls på ännu. Det är alldeles för blött och snö ligger kvar.
Ha en skön kväll och så får du en cyberkram av mig.

Svar: Ja, absolut <3 Haha ja, eller hur xD kram <3!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)