Ramona - Aprilväder Blev Vinterporträtt II

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Åh vad jag är glad över dessa bilder!
Ett spontant sms till Ramona när det helt plötsligt i slutet av april började vräka ner snö, och vips så befann vi oss uppe på Vårdkasen och tog ovanstående porträtt. Och än har jag inte ens redigerat klart allihop heller, so there's more to come :)
 
Snacka om kontraster, för nu bara ett fåtal veckor senare känns det som att vintern förbytts till sommar, och äntligen har värmen kommit! Gårdagen spenderades hos mamsen i Kramfors i det vackra vädret, där vi satt ute på altanen och drack kaffe och åt gott. Samt fotade en ettrig men ack så söt liten ekorre ^^ Och denna dagen är även den varm - helt perfekt att jag tagit ledigt tills nästa lördag :D
 
Ha en fin dag nu allesammans, det ska vi ha :D





Anonym

Tack för upplevelsen att jag fick modella inför dig. :)

Svar: Hehe tack själv :D Kommer fler bilder sen :)))
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)