Första Snön & Luftvärmepump :D

 
Vaknade imorse av att jag tyckte det var väldigt ljust ute.
Klev upp och tittade ut och till min fasa var det helt vitt. Neeeeeeeeej inte snö redan tänkte jag. Dels för att jag inte tycker om snö så mycket och dels för att jag fortfarande har sommardäcken på bilen. Blev en väääääldigt lugnt tur ner och hem från jobbet kan jag lova. Inte speciellt kul då med blankslitna däck bak heller haha xD
 
Väl hemma från jobbet öppnade jag ytterdörren och steg in i ett varmt radhus. Igår var nämligen två installatörer här och installerade vår luftvärmepump. Den har gjort en jäkla skillnad kan jag lova för värmen här inne! Innan hade vi bara direktverkande el så vi snålade som fasen på vintern (kallställde två rum uppe och hade ~18 grader inne) men nu är det behagliga 23 grader och då är elementen nerställda på 17 grader. Sköööööönt :D
 
Som ni ser på bilden förresten så är svarta katten påväg till mig. Den jamar så himla högt, och så fort den ser en så kommer den. Gjorde misstaget att sätta mig på huk för att klappa den och då hoppade den upp i knäet på mig på en gång med sina blöta tassar, haha xD Byxorna blev sjöblöta efter att den trampat runt där ett tag kan jag lova, och så höll jag inte på att bli av med den sen :p Så jäkla söt. <3
 
Ha en fin torsdagskväll alla, och tack för de fina kommentarerna om nya designen :)))





Haha kul ju, surfade runt och via en massa bloggar kom jag till din. Kände igen hälletorp och efter scrollande även en viss bil :) Hälsningar från grannen som frågade om lakfixning / Fredrik

Haha kul ju, surfade runt och hamnade via andra bloggar hos dig, känner igen hälletorp, dig och bilen :) hälsningar från Fredrik som frågade en massa om ditt rostfixande på Saaben

Svar: Haha :D världen är liten ^^ Kul du hittade hit :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)