Lexie

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Vet ni vad jag kom på?
Att jag inte visat några bilder på vackra Lexie som jag fotade när vi var uppe i umeå och hälsade på Millan och Jonte tidigt i höstas! Jag tog så många fina kort, och redigerade dessa två till att börja med, men sen har jag helt glömt bort dem. Så här kommer de :D Lexie är en mycket bestämd dam, 10 år gammal och en hejare på att ligga och lata sig. Hon bodde tillsammans med oss först hemma i Kramfors, sedan i Hörnefors och slutligen i Umeå där hon nu börjat få känna på utelivet lite igen i nya radhuset som Millan och Jonte köpt. Och nog trivs hon med att vara ute alltid, lite för mycket kanske, hehe ;)
 
Här hemma har vi hållt på med renovering de senaste dagarna. Vardagsrummet stod på tur, så nu har vi målat både väggar och tak :D Snacka om att väggen var gulnad efter alla år, rummet blev så mycket ljusare med lite vit färg :D Kommer såklart bilder när allt är klart :) Ha en fin kväll nu allihop <3





Mamsen

Det var fina bilder på Lexie!
Nu har ni väl snart renoverat HELA radhuset. Vilken ork ni har. Jag är imponerad över er flit!
Kram

Svar: Tack mamsen <3 <3 Haha nä, mycket kvar än xD men tack ;)
Cissi

F

ville bara säga hej.
Å nu saknar jag min katt tack vare dessa bilder.

Hej.

Svar: Ja, katter är underbara! :) Saknar också att ha katt, men de kommer nog snart :)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)