Anna III

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
Modell: Anna Höglin.
 
Ett litet avbrott i Rhodos blir det nu för nu är jag igång med porträttredigering igen ;D
Tyckte denna blev så fin i svartvitt. Gjorde den först i färg, men testade att konvertera den till svartvit, och det blev så fint så den fick bli det. Kommer mera i helgen för nu är jag ledig i tre dagar så nu jäklar ska det redigeras kan jag lova ^.^
 
Har precis kommit hem efter ett stängningspass på Coop, stängde kuntjänst ikväll. Lagom mör efter det i skallen, för man tror att man har glömt någonting hela tiden då det är rätt mycket stängningsrutiner. Så man är helt uppe i varv nu, haha. Men det gick bra iallafall. Nu får ni ha en underbar torsdagskväll allihop :D





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)