Aveline

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
Modell: Aveline Danielsson.
 
Imorse hade jag ställt väckaren på 06:45, då det var planerat en liten photoshoot med min fina kollega Aveline från jobbet.
Sagt och gjort, väckaren ringde och en något sömndrucken version av mig själv hasade sig ur sängen, mikrade lite kaffe och packade ner kameran. Kom ut till bilen och upptäckte att Winter indeed is coming, för det var frost på alla bilar, inklusive min. Happ, blev bara att leta reda på den jäkla skrapan och ställa sig och skrapa rutorna för första gången denna höst också denna kalla morgon.
 
Mötte upp Aveline utanför St Petrilogen och tillsammans begav vi oss iväg mot badhuset och den lilla strandpromenaden där. Temat för dagens fotografering var sportigt, något jag aldrig fotat förut, hehe. Helt novis inom denna genre så det blev en spännande upplevelse och premiär. Och vilka vackra bilder det blev i det fina morgonljuset oxå! Kommer såklart mer, i färg, men jag får ta det lite pö om pö för jag har massor av bilder från Rhodos som jag arbetar med än och sedan fler bilder från min och Annas photoshoot som jag också vill fortsätta på :p Men bilder kommer, det lovar jag :p
 





Mamsen

Oj, var du uppe så tidigt! Hade jag vetat det skulle jag ha ringt så kanske vi hade kunnat fara ut i svampskogen efter fotograferingen.
Himla fint foto med fart och fläkt. Duktig du är!

Svar: Tack mami <3 :) glad jag blir ^^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)