Ny Bloggdesign! :D

Äntligen har jag fått tummen ur och pysslat ihop min nya bloggdesign.
Fjärilarna har (efter över 5 år tror jag det är?) fått ge vika åt en mer neutral och stilren design som jag slitit med bra länge nu. Som ni ser har jag även breddat inläggssidan vilket gör att jag nu kan publicera bilder på bloggen i 900px storlek (upp från 780) och det kommer bli awesome :D 780 pix ger inte direkt den bästa detaljåtergivningen om man säger så :)
 
Finns säkert några små buggar här och där, jag är ju inget proffs, så finner ni något som verkar mysko så säg till :D Nu blir det sängen för mig, har varit uppe alldeles förlänge denna fredagskväll och slitit med detta xD Men känns så skönt att äntligen ha fått uppdatera min bloggdesign! Headern är förresten tagen av finaste Maddelutt, hihi <3 Kram på er nu!





Mattias

Du är så fin så jag STORKNAR! :D <3 <3

Svar: <3 :)
Cissi

Mamsen

Underbart! Allt blev så rent och fint och fotot på dig är ju bara så snyggt.

Svar: Aww tack mami :) <3
Cissi

Diana

Så tjusigt! Jättefin bild på dig :)

Svar: Tack så mycket :D:D
Cissi

Maddelutt

Så fin!! <3

Svar: Men du då :D <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)