Nu Åker Vi Till Rhodos!

Bilder lånade från Google.
 
Väskorna är packade, huset är storstädat.
Nu åker vi strax iväg till Brunnshus för att äta tacos och ta det lugnt tillsammans med våra resesällskap Jonathan, Felicia och Martin innan vi sätter oss i bilen och beger oss iväg ner mot Arlanda. Vi kommer åka runt halv elva ikväll, så det blir nattkörning för grabbarna. Planet går vid 06-tiden imorgon så det kommer nog bli en lång natt :p Tur vi tog sovmorgon idag till halv elva hehe.
 
Kommer nog vara lite tyst här på bloggen medans vi är borta, för jag tror inte jag kommer ha så mycket tid till att sitta och redigera bilder och lägga ut här. Men man vet ju aldrig :D Kameran är laddad och klar dock för äventyr i Grekland, så kommer nog ha mycket att berätta om och visa när vi kommer hem igen. Nu får ni ha en trevlig vecka allihop, för det ska jag ha :D





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)