Äntligen Vårkänslor :)

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Hej :)
Varit lite tyst här ett tag, men så har jag inte haft så mycket att skriva om heller då det inte har hänt så mycket här. Dessutom har jag inte varit ute och fotat något heller, men nu äntligen är våren på g och jag känner att fotolusten är påväg tillbaka till mig ;D Så tills vidare bjuder jag på tre bilder från förra året, tagna i maj uppe hos mamsen i Kramfors :)
 
Annars då? Jo Gunnsan har besiktats så hon är redo för ännu ett år med mig, fick en tvåa (spindelled) men annars var allt grönt och nu är även ombesiktningen gjord så det känns skönt. Snart ska sommarsulorna på, vilket jag längtar till då jag avskyr de fula plåtfälgarna som jag har på på vintern :p Saltet är borta från vägarna nu med så man kan äntligen köra på E4:an igen, och idag har det varit +12 grader här i Härnösand så jag och älsklingen tog oss en promenad på 2.5 km till Brunnshus i det sköna vädret.
 
Nu ikväll tar jag det bara lugnt, har varit ledig i helgen och imorgon väntar jobb. Ha en fin kväll alla :D





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)