Renoveringsprojekt Klart: Datarum!

 
Äntligen kan jag visa er vad som hänt här hemma :D
Idag satte Matte och Martin upp listerna som jag målat i datarummet och förutom en ny fönsterbräda är nu datarummet klaaaaart :D
 
Blev en stor skillnad mot de fula tapeterna med orange färg, haha. Matte har lagt nytt fint parkettgolv också, istället för den fula plastmattan som var. Såklart ska det komma upp lite tavlor på väggarna också, och så har vi köpt nya skrivbord från Ikea. ^^ Självklart ska en taklampa komma upp också :D
 
Annars då? Har varit ute på min sista inventering på ett bra tag idag tillsammans med mamsen i Edsele. Har avrit en mycket mysig dag ^.^ Nu väntar kontorsjobb hädanefter, men det är skoj det med. Hösten är i antågande, så inventeringssäsongen går också mot sitt slut ändå. Kommer lägga upp en del bilder såklart, när jag fått tid till att redigera :)) Ha nu en fin kväll allihop <3





Anonym

Så fint det blev - ett riktigt lyft med ljusa tapeter :-)
Åh, jag vill också ha ett hus att fnula på med!

Har du haft en bra sommar? Grattis till nya jobbet :-D

Avoria

Så fint det blev - ett riktigt lyft med ljusa tapeter :-)
Åh, jag vill också ha ett hus att fnula på med!

Har du haft en bra sommar? Grattis till nya jobbet :-D

Svar: Aww tack :D ja det blev en himla skillnad, är rätt galet vad lite nya ytskikt kan göra :) Tack! <3 Ja, den har varit bra :D massa jobb, men det har varit roliga jobb ^.^
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)