Stefan <3 Hanna I

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED + Reflexskärm Silver
 
Äntligen kan jag publicera bilderna jag tog på detta vackra par förra månaden :D
Detta var mitt första bröllop som jag fotograferat, och det gick över förväntan faktiskt trots det dåliga vädret denna dag. Vaknade upp till ett dimmigt och regnigt Härnösand och mina tankar gick genast till Stefan och Hanna. Men dimman lättade tack och lov och trots att det regnade lite så fick jag riktigt fina bilder. :) Det var så lätt att fotografera dem också, ofta är det ju lite stelt sådär från början men de hade verkligen bara ögon för varandra så det flöt bara på <3 Vi hade ju dock haft en provfotografering innan också, så det var inte första gången vi träffades.
 
Fler bilder kommer, är rätt många så fick dela upp det på två :D Ha nu en skön eftermiddag allihop ^^





Mamsen

Tjusiga foton på ett vackert par!

Svar: Tack mamsen <3 <3 <3
Cissi

Iselin Renée

Disse bildene var utrolig flotte!! :)

Svar: aww takk <3 <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)