Stefan <3 Hanna II

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED + Reflexskärm Silver
 
Hej på er :D
Publicerar här lite fler utvalda bilder från bröllopet. Åter igen, fantastiskt roligt att få fotografera detta fina par, och jag önskar dem all lycka i framtiden :)
 
Inser dock att jag inte har tid att jobba med detta på en professionell basis, jobbar helt enkelt för mycket för att hinna, men kommer att fortsätta ha fotograferandet som en hobbyverksamhet när tid ges så jag kan utöka min portfolio. Så får vi se vad som händer i framtiden :D
 
Har varit en lugn dag på kontoret idag, till skillnad från igår då jag var iväg ända upp till Edsele på ängs- och betesmarksinventeringar. Tur att jag valde kontorsdag idag också, för det har regnat massa idag, haha. Igår däremot var det strålande sol och jag slogs med både mygg och broms hela dagen. På något märkligt sätt så älskar dem mig. De verkligen ÄLSKAR mig.. Sjukt irriterande. Ska lägga upp lite fler bilder från min vardag när jag hittar min kamerakabel igen som har gått och gömt sig någonstans. Lena B har även varit över en sväng till mig idag och hälsat på, mycket trevligt :D Men nu blir det slappläge resten av dagen. Kram på er!





Diana

Vilka ljuvliga bilder, du skulle lätt kunna jobba som fotograf!

Svar: aww tack :D:D
Cissi

Mamsen

Professionella foton. Jag är imponerad av dina skills och fotot där han bildar ett hjärta på hennes rygg är ju bara sååå snyggt!
Behåll fotografering som hobby så tror jag att det blir bäst resultat också. Då slipper du press och kan i lugn och ro fota när du har tid och känner kreativiteten flöda.
Kram och så ser jag fram emot vyerna från Edsele.

Svar: Tack mamsen <3 <3 <3
Cissi

Iselin

Utrolig fine bilder, så flink du er! :D

Svar: aww Takk :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)