Bondsjöhöjdens Förskola

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Hej på er från ett regnigt Härnösand!
Min semester lider mot sitt slut, men det har varit full huggning ändå. Jag har precis kommit hem från att ha fotograferat ett bröllop, ansökan om att starta egen firma är inskickad, vi har hunnit med en minisemester upp till fjällen och Lövberg och som ni kan se ovan har jag fotograferat barn till skolavslutningen på Bondsjöhöjden förskola. Massvis av bilder från fjällen kommer att komma upp snart :D Så ja, full huggning som sagt, och snart är det tillbaka till jobbet som gäller.
 
Tyvärr har ju vädret varit riktigt kasst men trots det har jag njutit av att få vara ledig och vila upp mig lite. Nu ska jag ladda in alla bilder från idag och kika igenom :) Ha det gott allihop :D





Mamsen

Men så härliga bilder på barnen! Hoppas alla blir nöjd med resultatet.
Vad trist väder ni fick för fotografering idag. Känns som att vi är förföljda av dåligt väder. Är vi i fjällen i kyla, regn och blåst, då skiner solen här på hemmaplan men när vi kommer hem, ja då ska det naturligtvis bli dyngväder här också.
Hoppas det gick bra med fotograferingen idag.
KRAM

Svar: Ja men eller hur xD det känns verkligen som det! Det gick jättebra idag, trots kasst väder xD <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)