Flowerpower I Mammas Trädgård

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
I förrgår blev det en liten tur till mamsen i Kramfors sådär spontant ^^
Alltid kul att få lite kvalitetstid med henne <3 Och jag släpade med kameran också såklart och passade på att fota lite blomster på mammas lilla äng och i hennes rabatter :) Tanken var ju att hjälpa henne med garagepresenningen och så men det skulle bli regn senare så vi fick avvakta med det. Istället fick Gunnsan sig en välbehövd invändig rekond och så drog vi ut mammas kissar på lite äventyr ^^ Fast de var mer intresserade av att äta gräs än något annat, de formligen slängde sig utför trappan som kor vid grönbetespremiär och tvärstannade såfort de nådde det gröna gräset, haha :P Och där blev de fast... Mamsen bjöd även på god middag (inkokt laxfilé, majkolvar i smör, vårt egna svenska "ris" samt romsås) innan det var dags att fara hemöver igen. 
 
På tal om att fara, nu är det inte långt kvar tills vi ska åka upp emot Klimpfjäll och Stekkenjokk! Mamma, jag, Millan, älsklingen, Jonas och lilla Sebastian blir det som åker norrut den 19e juni, för att träffa ett par släktingar på mammas sida som vi inte sett på 20 år. Spännande kommer det att bli, och många vackra vyer lär vi få se också :D Får tömma minneskortet till dess tror jag, hehe :p Ha nu en skön kväll allihop, här är vi bänkade framför datorerna för tillfället och kommer nog så förbli resten av kvällen.
 
 





Mamsen

Tack för en härlig eftermiddag, gumman! Lilla Gumman ser ju helt crazy ut, haha.

Svar: Tack själv mami <3 haha ja jag vet :D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)