Dille På Växtterrarier

 
Så har pysselCissi varit i farten igen!
På senaste tid har jag fått dille på växtterrarier, något som har kommit att bli väldigt populärt på senaste om man kollar inredningstrender. Så nu har jag fyra stycken här hemma, varav tre finns på bild :p Den understa gjorde jag idag, och de två på översta bilden för någon vecka sedan. Väldigt skojigt pyssel, och fint blir det också :D
 
Var på stan idag med Maddelutt i det åh så vackra vädret (snöblandat reg, jippi!). Blev en tur in på Inreda & Sånt där jag hittade den fina Ernst-vasen som jag såklart inte kunde låta bli. Därefter en tripp in på Interflora för att köpa växten och sedan fick de bli lunch på Wayne's innan vi blev tvugna att åka hem då Madde skulle på möte med jobbet. X antal hundralappar fattigare, men det var det värt :D
 
Ikväll blir det bio för mig och Aveline, vi ska se Skönheten och Odjuret som hade premiär i dagarna. Har väntat i typ ett år på den filmen!! Så jag hoppas att den är riktigt bra :) Ha en trevlig dag allihop, trots det "vackra" vädret :p





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)