Efter 7 Långa År..

Efter 7 år tillsammans med min iphone 4 har jag nu äntligen beställt en ny telefon!
Min iphone 4 funkar givetvis fortfarande, men det sjukt dåliga batteriet efter 7 års användning bidrar till mycket frustration. Telefonen är sjukt långsam, hänger sig och beter sig allmänt skumt emellanåt, orkar inte ladda internetsidor och så har jag bara en fungerande högtalare. Mitt experiment som jag inledde när jag valde att inte uppgradera till iphone 6 när den släpptes (se hur länge min telefon kommer leva) får härmed inget avslut eftersom telefonjäkeln fortfarande lever efter 7 år xD Tappat den i backen fler gånger än jag kan räkna har jag gjort, bland annat på vår betongbro, på golvet på gymmet.. Varje gång har jag trott att nej, nu sprack skärmen, men på något magiskt vis har den överlevt allt haha. Men, det var väl dags att uppgradera antar jag till slut ;) Tror inte jag hade orkat vänta tills den dör heller, för den lilla jäkeln verkar ju ha evigt liv för fasen :P Dock kommer den att få stanna här hemma med mig, vilandes i sin originalkartong ^^
 
Så, vilken telefon har jag då valt? Jag velade mellan samsung och iphone länge, men valet föll till slut på en iPhone SE i rosa färg. Har aldrig gillat stora mobiler, jag behöver inga flashiga funktioner, så därför kändes detta som rätt val för mig :D Nu väntar jag med spänning på att få hem mitt paket, tjoho :D Ska faktiskt bli skönt med en snabb telefon äntligen.
 
 





Mamsen

Gud, så förståndig dotter jag fått. Jag minns när du alltid skulle ha det senaste.
Kram

Svar: Haha tack mamsen <3 ;D
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)