Min Nya Iphone

 
2 dagar har nu gått med min nya iphone.
Det var ett smart val av Apple att göra en mindre iphone "on demand" då telefonerna på senaste tiden bara har blivit större och större. De återanvände iphone 5:s skal, men dunkade in teknik från iphone 7 (well med en något segare processor dock) och vips så föddes iPhone SE :D Har alltid tyckt att femman har haft perfekt storlek då den är lite tunnare och lite större än min gamla klump till iPhone 4 :p
 
Såhär efter två dagars användande kan jag konstatera att min gamla telefon var segare än allt segast! Jag har precis laddat nya telefonen för första gången (fick ladda min gamla minst 2 ggr om dagen) och ja, den är helt klart underbar :D Sedan att den är rosa gör ju inte saken sämre ^.^ Nu hoppas jag bara att denna nya telefonen lever i massa år också, precis som min gamla :) Ska vårda den ömt!





Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)