Några Lata Dagar I Vårvädret

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Hej på er :D
Har varit lite tyst här ett tag, men det har till stor del berott på att jag inte fotat så mycket :) Det har iallafall varit förhållandevis skönt väder den senaste veckan, förutom den dagen då det blåste typ storm då :p Jag och älsklingen har hunnit med några promenader, en tur ut till stugan, en tur ut till Sälsten samt en tripp upp till mamsen igår i Kramfors under denna veckan iallafall så det har inte varit en helt händelselös vecka ^^
 
Idag ska vi ut och gå en promenad också, för att sedan åka till Brunnshus där vi ska äta middag. Ikväll väntar mer kvällsjobb för mig, men jag slutar 21 så det blir inte så sent iallafall. :) Bjuder på lite bilder från veckan som gått :D Ha en skön dag allihopa, ut och njut i solen :D Kram på er!





Mamsen

Vilken härlig gammal byggnad du fotat. Var finns den? Den är ju fantastiskt fin.
Härliga bilder som vanligt och så passar jag på att tacka för en mysig eftermiddag med er i lördags.
Kram

Svar: Tack mamsen ;D de gamla sjöbodarna finns ute på Sälsten :D Vi kan åka dit någon gång om du vill <3 Tack själv, var så mysigt att hälsa på :D kram!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)