Jasmine <3 Tommy

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Så var jag klar med ännu en bröllopsredigering!
Denna gång blev det Jasmine och Tommy som gifte sig nu i oktober i Gudmundrå kyrka i Kramfors. Alltid lika skoj att fotografera bröllop, speciellt när det är folk man känner som gifter sig <3 Hade aldrig fotograferat i Gudmundrå kyrka förut heller, lite spännande är det hur kyrkor skiljer sig i interiören ur en fotografs perspektiv. Till skillnad från Härnösands domkyrka har Gudmundrå nämligen inte pelare man kan gömma sig bakom, varför det var extra viktigt att försöka "hålla sig ur vägen" och endast röra sig vid psalmsång osv haha ^^ Men det gick super tycker jag. Har dessutom aldrig varit på så många bröllop på ett och samma år förut haha :p Och jag har redan ett vinterbröllop inplanerat i januari nästa år, spännande ^.^
 
Tyvärr blir ju mitt fotograferande lite lidande nu när jag jobbar heltid, och solen redan har gått ner när jag slutar jobbet. Sedan är helgerna nuförtiden alltid fullbokade dessutom med aktiviteter, så att sitta och redigera faller lite på sidan tyvärr. Har ju så mycket bilder jag vill redigera, haha :P Men det kommer, det får ta den tid det tar :D
 
Önskar nu er alla en skön kväll <3





Mamsen

Men Vilka ljuvliga foton! Toppklass på några faktiskt. Du har verkligen blivit duktig på det här, gumman.

Iselin Renée

Nydelige bilder :)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)