Familjen Nyman-Rönnqvist <3

Nikon D750 + Nikkor AF-S 24-70/2,8G ED
 
Hej allihop :D 
Hoppas ni har en skön höst, här har det varit full fart med jobb och skrivande av förelägganden, haha :p Men tänkte iallafall visa lite bilder som jag tog i somras, då Madde väntade underbaraste Jonna <3 Vi åkte åter igen ut till samma plats som när jag tog gravidbilderna då hon väntade Viggo och resultatet ser ni ovan :D <3
 
Kommer bli mycket mer redigeringar snart då jag fotat både bröllop och en hel bunt med porträtt till, samt bebisbilder, haha :p Ligger så efter med redigeringen men har liksom inte haft någon inspiration heller på senaste. Men nu jäklar ska jag ta tag i det ^.^
 
Idag har vi även varit iväg med bilarna och fått dem underredesbehandlade, och imorgon ska jag lämna in bilen på Henkes för turbobyte, så jag hoppas det är fint väder eftersom jag sen måste gå till jobbet.... xD Ha en skön kväll allihop <3 <3 <3





Mamsen

Wow så fina bilder!

Svar: Tack mamsen <3 <3
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)