Gym And Awesome Salad

Idag var det dags att hit the gym!
Har ju haft sommaruppehåll och sedan varit sjuk så det har inte blivit mycket gymmande på senaste tiden. Men nu är vi back ;) Idag körde vi ett bröst + triceps pass, med 10 minuter uppvärmning på trappmaskinen. Tar det rätt lugnt nu i början, man vill ju kunna komma upp ur sängen imorgon lixom! Nu i höst ska vi bli lite mer seriösa är det tänkt, och äta rätt samt träna mycket. Kroppen skall alltså komma i trim nu!

Väl hemma lagade vi baconsallad och gjorde en vinägrett till samt hade grissini som tilltugg. Ett glas vatten med en multivitamintablett i blev det till oxå ;)

Imorgon kommer nog för övrigt vårt paket från Gymgrossisten oxå! Yay :D



NomNomNom!





Leah

Mumms

Cissi

Mmm :D

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)