Back To Gym ;)

Äntligen har man tagit tag i träningen igen!
Idag gjorde jag och älsklingen nämligen comeback på gymmet efter ca 3 månaders uppehåll. Det gick relativt bra, man känner dock att konditionen har försämrats enormt, hehe. Men de ordnar vi! Lär bli träningsvärk deluxe imorrn oxå.. :P

Men ja nu jäklar ska man ändra på alla dåliga vanor och komma i form igen :D ser fram emot detta!





Mamsen

Det låter bra det, ja inte träningsvärken då förstås...Lycka till med träningen o ha en trevlig helg. Det blir väl inget snacks, dricka o.dyl. nu då, haha!! Kram

Cissi

Detsamma, mamma :D hehe, jo lite blir det kanske ;)

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)