Run Like Crazy

Idag har jag gjort något jag inte gjort på väldigt länge.
Nämligen sprungit! :D Jag och älsklingen satte på oss träningskläderna och tog en runda på 5km runt "bingorundan" som ligger bara runt hörnet här i Härnösand. Nästan direkt när vi startade blev vi dock överraskade av ett våldsamt snöfall, haha :P Det bara kom från ingenstans och det var inte lite heller. Dock försvann det rätt snabbt iallafall :) 
 
Var riktigt skönt efteråt men nu är jag helt död i benen haha xD Tror detta kommer att kännas i benen imorgon... Men lätt värt :D Beach 2013 oh yeah! haha :p





Leah / hael

Är det inte fullt med snö där uppe? ;)

Svar: Jo, det är det, haha :P
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)