Blommigt Värre I Hallen

 
Ogillar egentligen plastblommor, men nuförtiden så ser de ju faktiskt verklighetstrogna ut! :)
Ovanstående murgröna beställdes därför hem och fick ta plats i hallen. Gillar resultatet skarpt!
 
I övrigt då, jo jag har min första lediga dag denna veckan från jobbet :) Så idag är det tänkt att vi ska kavla upp armarna och fortsätta vårt Mini Walk-In-Closet projekt ^.^ Första delen av projektet finns att läsa om här. :)
 
Ha en fortsatt mysig dag allihop, uppdatering från garderoben kommer sedan ^^





Mamsen

Jättefint och nu är väl hallen helt klar.

Svar: Hehe ja :D
Cissi

Isa

Hej, vart kommer den hör hyllan ifrån? Supersnyggt! Kram

Svar: Mio ;)
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)