Vår Bostadsrätt Till Salu

Foton tagna av vår mäklare Markus Bylund.
 
Hej på er!
Det var ett litet tag sedan nu. Det har hänt så sjukt mycket så man har inte hunnit med bloggen hehe. Som ni ser på bilderna ovan har vi nu lagt ut vår bostadsrätt till försäljning, då vi har blivit med radhus! Inga papper är dock skrivna än, då vi ska ta dit en besiktningsman först och främst som ska se att allt är okej. :)
 
Men.. flyttade vi inte precis in i denna lägenheten?! tänker ni säkert. Jo, vi har bara bott här i drygt ett år, men så dök chansen upp att förvärva ett gavelradhus till ett VÄLDIGT bra pris i ett mycket populärt område och vi tänkte att denna chansen kommer inte komma igen.
 
Om ni vill se hur det såg ut här innan vår omfattande renovering lägenheten så kan ni kolla in här <3.





Diana

Åh så fin lägenhet ni har! Blir säkert lättsåld :) Ska bli spännande att se bilder från huset!

Svar: Tack ^.^ Vi har kämpat rätt mkt för att få den såhär fin :D Ska försöka fota när vi är där nästa gång :D kram!
Cissi

Avoria

Fasen ni som hade fått till det så fint, jag diggar särskilt att ni har valt svart i köket. Skitsnyggt!

Men då är det bara att gratulera och hoppas att besiktningen blir smärtfri. Härligt med mer yta och ja, även att det blir lite mer privat också med hus :-D

Kram!

Svar: Hehe tack :D Ja, vi får hoppas på det ^.^ och ja, det är ju tråkigt att flytta redan men samtidigt så får man inte en sån här chans så ofta :))) Kram :)!
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)