Restaurering Av Badrumsmöbler

 
Efter många lager färg och pyssel på köksgolvet är äntligen badrumsmöblerna jag budade hem från KBS färdiga!
Lite halvkass bild tagen nu ikväll, men man ser iallafall resultatet någorlunda ^^ Har tyvärr ingen riktig förebild, glömde bort att ta det, men i detta inlägget ser man lite av hur de såg ut innan. Gulblekta och med mörka botten/topplan.
 
Så, vad blir nästa projekt då? Ska nog ge mig i kast med listerna inne på gästtoan, plus karmen där för de är även de i... surprise surprise.. FURU! Så dem ska bli vita också är tanken, om jag kan komma på ett bra sätt att maskera så inte väggen också får vita färgstänk vill säga.. Får klura lite mer på de :D
 
För övrigt har jag världens dunderförkylning och som om inte det var nog en öroninflammation till råga på de. Ska även jobba imorgon, får se hur de går.. Är inne på tredje dagen nu som sjuk så man tycker ju att det borde vända snart.. Ha en mysig kväll allihop! :)





Mamsen

Så snyggt. Du har sinne för det där du!

Svar: Hehe tack mami <3 Har lärt mig av den bästa! :)
Cissi

victoria

Jättefint! :) kul att pyssla också tycker jag men du kanske är less nu ;) usch jag är också sjuk, ont i halsen o hängig, vi får krya på oss! Men inte ska du jobba när du ät sjuk! Du måste ju vila upp dig plus att du kan ju smitta andra. Sjukanmäl dig tycker jag. Kram!

Svar: Jag mådde bättre i fredags, så jag jobbade ändå. Dåligt val visade det sig i slutändan, eftersom jag förlorade rösten haha :p Men nu är jag på bättringsvägen iallafall :) Krya på dig :D kram
Cissi

Jennie Johansson

Åh, vad fint det blev! :D Det är kul att renovera upp möbler så man får dem som man vill ha dem :D Så de passar ens hem! :D

Tråkigt med sjukdom. Förhoppnigsvis är du frisk nu, om inte, så krya på dig! :D Kram!

Svar: Tack :D Ja det är skoj när man ser slutresultatet, inte lika roligt när man väl håller på och ska måla typ fjärde lagret färg på grejerna haha xD då är man lite less :p Är frisk nu förutom lite snuva :D tack :)))
Cissi

Japp, jag bor här!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback

Hej!
Cecilia heter jag och jag är en tjej på 29 år, bosatt i ett rött radhus i Härnösand där jag bor tillsammans med min sambo Mattias.

Mina inlägg här kommer till stor del att förmedlas genom bilder då fotograferingen ligger mig mycket varmt om hjärtat. Kameran följer mig i stort sett överallt! :)